Pagina's

maandag 18 december 2017

Van alles...


Op bestelling gemaakt, en mijn blogvolgers kunnen zich deze kaartjes nog herinneren, ik heb ze in de loop van de jaren nog gemaakt, maar in andere kleuren. 
En nee, ik ben het sterretje op de tweede All Star sneaker niet vergeten, :) ; mijn dochter zei dat ik ''beter moet opletten waar het sterretje staat!'' en ja, ze had gelijk :) .










De schroeven op deze kaart heb ik met snijmallen van Frantic Stamper gemaakt, ze passen zo leuk bij de mallen van MFT.




Cards I've made lately, and yes, you've seen them before at my blog, but in other colours.
Thank you again for stopping by and the nice comments.




5 opmerkingen:

Irene zei

Iedereen tot over zijn oren aan de kerstkaarten maar jij dus totaal niet en wat heb je weer schitterende en leuke kaarten gemaakt Alina, de opdrachtgevers en ontvangers zullen wel super blij zijn!
Dank voor je reactie, fijn dat je JOY zo leuk vindt (hoopte ik ook!) en ik bewaar veel maar niet alles...moeten we verbouwen hihi!!

xx Irene

Unknown zei

Mooie kaartjes Alina, kom ze een keer in het echt bewonderen

Ellen zei

Wat maak jij toch een prachtige kaarten! Het ziet er altij zo netjes en verzorgd uit. Moet lachen om je dochter, maar ze heeft helemaal gelijk!

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaarten zijn het weer Alina! Leuk gemaakt allemaal.
Groetjes, Merit en Annemarie

Renate zei

Ze zijn allemaal om door een ringetje te halen. Super leuk gemaakt!!!
Wat grappig dat dochterlief je even vertelt hoe het moet.
Hele fijne feestdagen, en een liefdevol en creatief 2018.

-xies- Renate.